وبلاگ رسمی سایت CheaTech

ارائه برترین ابزار های بروز بازی ها همراه با آموزش تصویری

وبلاگ رسمی سایت CheaTech

ارائه برترین ابزار های بروز بازی ها همراه با آموزش تصویری

طبقه بندی موضوعی


آیا شما برای اجرای محصولات سایت ما از آنتی ویروس خود پیام هایی مبنی بر ویروس دار بودن فایل دریافت میکنید ؟ درصورتی که چنین مشکلاتی را تجربه کرده اید با ما در این مقالبه همراه باشید تا مراحل و توضیحات لازم را دریافت نمایید .


تمامی محصولات سایت اعم از ترینر ها و سیو ها و ... توسط چندین آنتی ویروس اسکن و نرم افزار های ضد جاسوسی اسکن می شوند بنابراین در استفاده از محصولات بدون درنظر داشتن این موارد و هراس از تخریب کننده بودن فایل ها ، از آنها استفاده کنید .


برخی فایل ها مانند Trainer ها میتوانند هشدار هایی را از آنتی ویروس ها دریافت کنند که به عنوان فایل تروجان یا ویروس "GENERIC" یا "SUSPICIOUS" برچسب گذاری شوند ، که دلیل عمده آن این است که اینگونه فایل ها معمولا با تزریق کدچیت و تغییرات کدینگ بازی برای اجرای چیت ، باعث تحریک فعالت آنتی ویروس ها شده و سیستم امنیتی شما این فایل ها را به مانند یک ویروس شناسایی میکنند و درصدد حمله به آن عمل میکنند .

میتوانید چنین مسئله ای را در آنتی ویروس های آنلاین نیز مشاهده و اسکن نمایید و نتیجه را مشاهده کنید . برای این موضوع میتوانید از آدرس زیر کمک بگیرید .  برای رفتن به صفحه آنتی ویروس اینجا را کلیک کنید .


فایل ها در صفحه ی آنتی ویروس آنلاین توسط آنتی ویروس های مختلف اسکن می شود و نتیجه طی چندین ثانیه به شما گزارش میگردد . درصورتی که حداقل 80 درصد آنتی ویروس های موجود در صفحه بالا فایل را بعنوان فایل مخرب شناسایی کنند میتوان به آلوده بودن و یا نبودن آن پی برد که معمولا در اسکن محصولات سایت به موارد GENERIC، SUSPICIOUS یا PACKER توسط آنتی ویروس ها اشاره میشود که میتوان گفت این پارامتر ها در فایل های ترینر طبیعی هستند و دلیل وجود آنها توضیحاتی است که در بالا خدمتتون ارائه شد . درصورتی که شما فایلی را در سایت یافتید که آغشته به فایل های خطرناک بوده است ، موارد و توضیحات کامل را در قسمت "تماس با ما" سایت وارد نمایید تا فایل مربوطه بررسی و درصورت درست بودن مطلب ، سریعا از روی وبسایت برداشته شود .


هشدار های ویروس های خاص :

فایل HotKeysHook.dll ممکن است توسط برخی آنتی ویروس ها بعنوان تروجان شناسایی گردد که لازم است اشاره کنیم که این فایل مربوط به ساخت ترینر و عملکرد های تزریق کد چیت به بازی است و عاری از هرگونه عوامل خطرناک برای شما بوده و نیازی به هراس از این فایل ندارید . معمولا آنتی ویروس ها یک فایل keylogger را بعنوان ویروس در محصولات شناسایی میکنند که چنین مسئله ای درست نیست . بسیاری از آنتی ویروس ها سیاست کاری خود را نسبت به keylogger تغییر داده اند و این فایل ها را دیگر بعنوان ویروس نمیشناسند اما برخی هنوز پایبند به سیاست های گذشته خود بوده و همچنان به این فایل ها مشکوکند که باعث ایجاد پیام های هشدار در محصولات آنها میشود .

فایل KEYLOGGER TROJAN هرگز آلوده به تروجان نبوده و دلیل آن همان طور که عرض شد تزریق کد و همینطور کلید های فعالسازی چیت در داخل بازی است که میتواند تحریک کننده عملکرد آنتی ویروس ها باشد .

فایل های Trojan:WIn32/Fuery.A!cl, Trojan.Buzus, DLOADER.Trojan and Trojan.Win32.Swisyn.acwe نیز عملکردی مانند توضیحات بالا دارند و میتوانند در آنتی ویروس ها شناسایی شوند که حقیقت این عملکرد درست نمی باشد و همگی برای تکنیک های تزریق کد و عملکرد چیت ها بوده و امن هستند .

لازم به ذکر است که اعلام کنیم ما هرگز شهرت و کارکرد کلی سایت را به خطر نمی اندازیم و درصدد خدمات رسانی هرچه بهتر به کاربران هستیم یقینا چنین موارد و سوء استفاده ها ، هرگز از جانب ما رخ نداده و سابقه و سیاست کاری خود را در این مورد به خطر نمی اندازیم بنابراین در استفاده از فایل های سایت در آرامش و امنیت ، خرید خود را نهایی و از استفاده از محصولات سایت نهایت لذت را ببرید .

موارد و لیست زیر ، انواعی از آنتی ویروس ها را به نمایش میگذارد که ممکن است باعث تخریب عملکرد فایل های ترینر شوند ، درصورتی که محصول امنیتی شما لیست شده است به آن مراجعه کرده و موارد خاموشی و اعلان های آن و افزودن فایل ها به لیست سفید را مشاهده نمایید .