وبلاگ رسمی سایت CheaTech

ارائه برترین ابزار های بروز بازی ها همراه با آموزش تصویری

وبلاگ رسمی سایت CheaTech

ارائه برترین ابزار های بروز بازی ها همراه با آموزش تصویری

طبقه بندی موضوعی


در این نوشتار با آموزش خرید لایسنس و فعالسازی محصولات در خدمت کاربران گرامی میباشیم تا بتوانیم در راستای خدمات هر چه بهتر به شما عزیزان تلاش کنیم.


خرید تا استفاده از ترینر دارای مراحل زیر میباشد که در ادامه خدمت کاربران گرامی توضیح داده میشود. با ما در ادامه همراه باشید ...



خرید لایسنس :


برای اجرای ترینرها نیاز به خرید لایسنس دارید که میتوانید از لینک زیر خریداری نمایید.

با یک لایسنس میتوانید از تمام محصولات سایت استفاده کنید و نیاز به تهیه لایسنس برای هر ترینر به صورت جداگانه نیست و یک لایسنس برای یک سیستم کافی می باشد.

http://cheatech.ir/license/

پس از باز کردن لینک فوق در مرورگر خود ، صفحه خرید لایسنس فعالسازی محصولات مطابق تصویر زیر نمایش داده میشود که می بایست فیلدهای مشخص شده را به دقت کامل نمایید سپس بر روی دکمه مرحله بعدی کلیک نمایید.

توجه فرمایید پس از ارسال فرم ، امکان تغییر و حذف آن وجود ندارد بنابراین در پر کردن و ارسال فرم زیر دقت و حساسیت لازم را انجام دهید



در قسمت بعد میبایست فیلد های مربوط به نوع پردازنده ، نوع ویندوز و کد نرم افزار تولید کننده کد را به دقت پر نمایید.

لایسنس تهیه شده تنها در همان سیستمی که نرم افزار تولید کننده کد اجرا و کد مندرج در نرم افزار در سایت وارد شده است کار میکند لذا در تهیه لایسنس از سایت دقت لازم را انجام دهید . برای دریافت نرم افزار تولید کننده کد بر روی آیکون مورد نظر مطابق شکل زیر کلیک نمایید.



پس از کلیک بر روی آیکون مذکور فایل مربوطه را دانلود و سپس از حالت فشرده خارج نمایید.

سپس بر روی فایل به نام CH_requestkey.exe کلیک نمایید تا کد شخصی مربوط به آن سیستم نمایش داده شود سپس کد نمایش داده شده را در سایت در قسمت مربوطه مطابق تصویر بالا وارد نمایید. در انتها تیک مربوط به تاییدیه اطلاعات سیستمی را پس از اطمینان از صحت اطلاعات وارده بزنید . سپس بر روی دکمه مرحله بعدی کلیک نمایید .

در مرحله بعد پس از مطالعه قوانین و مقررات سایت تیک مربوط به مطالعه قوانین و مقررات را زده و پس از ملاحظه مبلغ بر روی دکمه خرید نهایی لایسنس (مطابق شکل زیر)  کلیک نمایید تا به درگاه پرداخت متصل شوید .



پس از پرداخت مبلغ ، سفارش شما در صف بررسی توسط کارشناسان ما قرار میگیرد و لایسنس اختصاصی شما طی حداکثر 24 ساعت پس از خرید به شما تحویل داده میشود . توجه فرمایید ساخت لایسنس اختصاصی ، کمی زمان بر خواهد بود و پس از ثبت سفارش و تایید پرداخت سفارشتان در مرحله بررسی و ساخت لایسنس قرار میگیرد .


  :نکات کاربردی 


 1 ) پس از تحویل لایسنس ، هرگز نام فایل لایسنس خود را تغییر ندهید چرا که این کار باعث از کار افتادن لایسنس شما میشود.


2 ) برای بازگشایی ترینر خریداری شده لایسنس خود را کنار فایل ترینر و داخل یک پوشه قرار دهید .


3 ) فایل لایسنس خود را هرگز پاک نکنید چرا که نمیتوانید از ترینر های سایت استفاده نمایید.


4 ) فایل فشرده لایسنس را نزد خود نگه دارید تا در صورت پاک شدن ناگهانی فایل بتوانید باز هم از آن استفاده کنید .